Posted in Գրականություն

Ծերունին և ծովը

Ամփոփում

1. Բնութագրի՛ր ծերունուն:
Ծերունին շատ խորհրդավոր էր ուժեղ և ուներ շատ ուժեղ կամքի ուժ։ Նա շատ փորձառու էր ձկնորսոության մեջ։ Ծերունին նաև խոսում էր ինքն իր հետ։

2. Ստեղծագործության վերաբերյալ գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը: 
Իմ կարծիքով այս պատմությունը շատ խորը իմաստ ուներ։ Օրինակ երբ ծերունին իր վերջին ուժերով բռնեց ձկանը իսկ շնաձկները հոշոտեցին այն։ Այս պահին հասկանում ես <<Հեշտ է լիել առաջինը բայց դժվար է այն պահել>> արտահայտության իմաստը։ Բացի այդ այս պատմությունը թեթև էր և շատ հեշտ էր ընթերցվում չկային շատ անհասկանալի բառեր։ Բացի դրանից խոր միտք էր արտահայտում տղու կապնվածությունը ծերունու հետ։

Author:

Ողջու՜յն։ Իմ անունը Գուրգեն Աբրահամյան է: Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցում, 5-րդ դասարանում։ Իմ մազերը կարճ են և սև։ Ես ունեմ շագանակագույն աչքեր։ Ես սիրում եմ Մաթեմատիկա։ Ես նման եմ իմ պապիկին։

Leave a comment