Posted in Հայոց լեզու

Հայոց լեզու

Տնային աշխատանք

1. Տրված բառերի գործիական հոլովի ձևերով կազմի՛ր նախադասություններ:

Հայր, ծաղիկներ, բոլոր, ոչ մեկ, հասնել, հեռանալ:
Իր հայրիկով մտավ գրասենյակ։
Տղան մի փունջ ծաղիկները ձեռքին մտավ դասարան։
Ֆիզկուլտուրայի ժամին բոլորվ խաղում էինք գործնագործ։
Խնդիրը լուծելու համար կար միքանի տարբերակ, բայց ոչ մեկով չստացվեց լուծել։
Հասնելով նա մտավ տուն և սկսեց ման գալ իր իրերը։
Հեռանալով նա թողեց ին ապշեցության մեջ։

2. Տրված հարցական դերանունները չորս խմբի բաժանի՛ր ըստ նրա, թե ո՛ր խոսքի մասին են վերաբերում:
Ո՞վ, ի՞նչ, ինչպիսի՞, որպիսի՞, ո՞ր, քանի՞, ո՞րերորդ, ինչքա՞ն, որքա՞ն, որչա՞փ, որտե՞ղ, ո՞ւր, ե՞րբ:

3. Փորձի՛ր բացատրել դերբայների նման խմբավորումը:

Ա. Անկատար`ընկնում (եմ), մեծանում (եմ): Վաղակատար` ընկել (եմ), մեծացել (եմ): Ապակատար` ընկնելու (եմ), մեծանալու (եմ): Ժխտական (չեմ) ընկնի, (չեմ) մեծանա:

Բ. Անորոշ` ընկնել, մեծանալ: Համակատար` ընկնելիս, մեծանալիս: Ենթակայական` ընկնող,մեծացող: Հարակատար` ընկած, մեծացած:

4. Խոսքի մասերը խմբավորի՛ր ըստ տրված պահանջի: Դերանունները կարող ես տարբեր խմբերում գրել:

Ա. Առարկա ցույց տվող բառեր:
գոյական, դերանուն – գիրքը, գնդակ
Բ. Առարկայի հատկանիշ ցույց տվող բառեր:
ածական, թվական, բայ – կլոր, քառակուսի
Գ. Հատկանիշի հատկանիշ ցույց տվող բառեր:
Մակբայ- Արագ, դանդաղ
Դ. Կապակցական նշանակություն ունեցող բառեր:
կապ, շաղկապ- բացի, մասին
Ե. Վերաբերմունք արտահայտող բառեր:
Վերաբերական – անշուշտ, հավանական

5. Փորձի´ր պարզել, թե ընդգծված ածականները ո՛ր խոսքի մասի իմաստով են գործածվել:

Անվերջ սպիտակը հոգնեցրել է, ուրիշ գույների եմ ուզում նայել:
Կապույտը կբերեմ, դա քեզ շատ է սազում
Խոսում էր աշխարհի չարից  ու բարուց:
Ավելի լավին  ու կատարյալին  է ձգտում:
Մեղավորները կանգնել էին գլխահակ ու ամոթահար:
Գոյական 

Ամեն ինչ շատ լավ  ավարտվեց:
Շատ չար խոսեց, կարծես թե մեղադրում էր բոլորին:
Կանգնել ու մեղավոր ժպտում էր:
Մակբայ

Posted in Ռուսաց լեզու, Uncategorized

Русский язык

Задание 1. Вместо точек вставьте подходящий глагол.

  1. Семья часто отдыхает вместе. В эту субботу все работали, и только Анна решила немного отдохнуть (отдыхать-отдохнуть). 2. Студенты переписевали текст и вскоре переписали его (переписывать-переписать). 3. Утром мальчик долго одевался и наконец оделся (одеваться-одеться). 4. Дети весь урок решали задачи, но так и не решили их (решать, решить). 5. Антон изучает русский язык год, а Виктор изучил его за полгода (изучать-изучить). 6. Мама всё утро убирала квартиру и наконец убрала её (убирать-убрать). 7. Я всегда клал книги на стол, но сегодня я положил их в шкаф (класть-положить). 8. Каждый день мой друг покупает свежие газеты. Сегодня он купил две газеты (покупать-купить). 9. Этот студент часто опаздивает на уроки. Вчера он опять опаздал (опаздывать-опоздать). 10. Мой старший брат всегда помогает мне делать домашнее задание. Вчера он опять помог мне (помогать-помочь)

Задание 2. Переведите на русский язык данные предложения.

1. Երեկ ես երկար սպասեցի Արմենին, բայց այդպես էլ չտեսա նրան:
Вчера я долго ждал Армена, но так и не увидел его.
2. Նա ուշադրությամբ կարդաց այդ հոդվածը, բայց բովանդակությունը լավ չհասկացավ:
Он прочитал ту статю внемателно, но содержание не понял.
3. Նրանք ավարտեցին այդ դժվար աշխատանքը և նստեցին հանգստանալու:
Они закончили тежолую работу и сели отдохнуть.
4. Գիշերը ցուրտ էր, և ես փակեցի լուսամուտը:
Ночю было холодно и я закрыл окно.
5. Առավոտյան ես հանդիպեցի իմ հին ընկերոջը:
Утром я встретил моего старого друга.
6. Նա շտապ նախաճաշեց և սկսեց պարապել:
Он быстро позавтракал и начал
7. Երեկ Արսենը գնեց գեղեցիկ ծաղիկներ:
Арсен вчера купил красивые цветы
8. Գրիգորը զանգահարեց և ասաց, որ հաց կգնի:
Григор позванил мне и сказал что он купит хлеб
9. Մի սպասիր ինձ:
Не жди меня
10. Մի ուշացեք հանդիպման:
Не опаздывай на встречу
11. Վերցրու այդ գիրքը:
Возьми эту книгу
12. Չվերցնես այդ գիրքը:
Не бери эту книгу.