1. Տրված նախադասության մեջ տեղադրեք հոմանիշներից ամենահարմարը:
Իր ամբողջ կյանքում զուրկ(զուրկ, զերծ) է եղել հարստությունից։
Հեծյալները ելումուտ(ելումուտ, երթևեկ) էին անում պարսպադռնից։
2. Տրված հականիշներն օգտագործեք նույն նախադասության մեջ։
Պարսավել-դրվատել, ապառիկ-կանխիկ
Զինվորները երկար ժամանակ պարսպվում էին իրենց զորաջոկատում, բայց երբ բացահայտեցին նրանց նրանք դրվատվեցին։
Ապրանքը կարելի էր գրել և ապառիկ և կանխիք
3. Գրեք տրված բառերի նույնարմատ հականիշները
Գեղեցիկ – տգեղ
ծանոթ – անծանոթ
կամեցող – չկամեցող
բախտավոր – դժբախտ
4. Լրացնել բաց թողած տառերը և կետադրել:
Հետևյալ առավոտ դեռ արևը չծագած լաստերը պատրաստ ջրի վրա էին:
Թագավորի ներկայությամբ զինվորները նետաձգության փորձեր էին անում: Նա կամենում էր ստուգել որոնք կարող են պիտանի լինել արշավանքին որպեսզի լաստերի վրա ավելորդ մարդիկ չվերցնեն:
Իր հարյուր զինվորներից նա ընտրեց միայն ութսունին որոնք կորովի մազից չվրիպող նետաձիgներն էին: Դրանց բոլորին տեղավորեց տասը լաստի վրա յուրաքանչյուր լաստին հատկացնելով ութ զինվոր իսկ լաստավարներ կարgեց միաբաններից որոնք հաջողակ էին այդ գործում:
5. Տրված զույգ բառերից ընտրել մեկական արմատ և կազմել մեկական բարդ բառ
Տեղաբնակ որևէ
Կոփածող ժայռաբեկոր
Սիրասուն տոչորվել
Կտրվածք շնչասպառ
Մտամոլոր միաձայն
Շնչահեղձ ջրանցք
շնչասփառ,