Posted in Հայոց լեզու

Դասարանական աշխատանք

1. Տրված նախադասության մեջ տեղադրեք հոմանիշներից ամենահարմարը:

Իր ամբողջ կյանքում զուրկ(զուրկ, զերծ) է եղել հարստությունից։

Հեծյալները ելումուտ(ելումուտ, երթևեկ) էին անում պարսպադռնից։

2. Տրված հականիշներն օգտագործեք նույն նախադասության մեջ։ 

Պարսավել-դրվատել, ապառիկ-կանխիկ
Զինվորները երկար ժամանակ պարսպվում էին իրենց զորաջոկատում, բայց երբ բացահայտեցին նրանց նրանք դրվատվեցին։
Ապրանքը կարելի էր գրել և ապառիկ և կանխիք

3. Գրեք տրված բառերի նույնարմատ հականիշները

Գեղեցիկ – տգեղ 
ծանոթ – անծանոթ 
կամեցող – չկամեցող
բախտավոր – դժբախտ

4. Լրացնել բաց թողած տառերը և կետադրել:

Հետևյալ առավոտ դեռ արևը չծագած լաստերը պատրաստ ջրի վրա էին: 
Թագավորի ներկայությամբ զինվորները նետաձգության փորձեր էին անում: Նա կամենում էր ստուգել որոնք կարող են պիտանի լինել արշավանքին որպեսզի լաստերի վրա ավելորդ մարդիկ չվերցնեն:

   Իր հարյուր զինվորներից նա ընտրեց միայն ութսունին որոնք կորովի մազից չվրիպող նետաձիgներն էին: Դրանց բոլորին տեղավորեց տասը լաստի վրա յուրաքանչյուր լաստին հատկացնելով ութ զինվոր իսկ լաստավարներ կարgեց միաբաններից որոնք հաջողակ էին այդ գործում:

5. Տրված զույգ բառերից ընտրել մեկական արմատ և կազմել մեկական բարդ բառ

Տեղաբնակ                 որևէ

Կոփածող                   ժայռաբեկոր

Սիրասուն                  տոչորվել

Կտրվածք                    շնչասպառ

Մտամոլոր                  միաձայն

Շնչահեղձ                     ջրանցք

շնչասփառ,

Author:

Ողջու՜յն։ Իմ անունը Գուրգեն Աբրահամյան է: Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցում, 5-րդ դասարանում։ Իմ մազերը կարճ են և սև։ Ես ունեմ շագանակագույն աչքեր։ Ես սիրում եմ Մաթեմատիկա։ Ես նման եմ իմ պապիկին։

Leave a comment