Posted in Գրականություն

Սպիտակ ձին

Դուրս բեր անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ:
ժամհար –  Կոչնակ, որը հնչեցնելով եկեղեցի էին հրավիրում
բոթ – վատ լուր
գուժել – Վատ լուր հաղորդել
որոճալ – մանրացնել ու կուլ տալ
համետ – Ձիու մեջքին դնելու հարմարանք՝ բեռ բարձելու, ինչպես և նստելու համար,
չվան – պարան
Ինչպես ես հասկանում «քարի նման հոգսը ծանրացել էր նրա սրտին» և  «ծայրը ծայրին հասցնել» արտահայտությունները :
Քարի նման հոգսը ծանրացել էր նրա սրտին – Նշանակում է որ այդ ձին մեծ հոգսեր էր պահանջում տիրոջից
Ծայրը ծայրին հասցնել – Մի կերպ հասցնել քեզ տված ժամանակու

Author:

Ողջու՜յն։ Իմ անունը Գուրգեն Աբրահամյան է: Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցում, 5-րդ դասարանում։ Իմ մազերը կարճ են և սև։ Ես ունեմ շագանակագույն աչքեր։ Ես սիրում եմ Մաթեմատիկա։ Ես նման եմ իմ պապիկին։

Leave a comment